domingo, 8 de junio de 2008

Mañana te Cuento 2

Manana te Cuento 2 je Perujski film, ki sem ga gledala in to premierno v enem od Limskih kinov ... bdw: z zelo neudobnimi sedeži. To pa ni bil edini film, ki sva si ga z Eliom ogledala, videla sem tudi La Lista Negra, ki je bil v Nemščini s Španskimi podnapisi. No potem, če povem, da kljub štirim letom učenja Nemščine, je ta bolj na slabem nivoju. Moja Španščina je vsak dan boljša, samo prav hitro branje podnapisov, mi pa takrat še ni šlo tako dobro, tako da sem na koncu Elia vprašala, zakaj pa tak konec? :)
Ker pa je Manana te Cuento 2 Perujski film, s tem nisem imela kakih težav. Film bi lahko bolj uvrstili v najstniško romantično komedijo, a mi je bil kljub temu všeč.
Meni še dokaj neznana igralska zasedba: Bruno Ascenzo, Melania Urbina, Magdyel Ugaz, Giovanni Ciccia, Vanessa Jerí y Marco Zunino.

No hay comentarios.: