domingo, 8 de junio de 2008

Ciudad de Los Reyes

Lima je glavno mesto Peruja s skoraj sedmimi milijoni prebivalstva, no če jih ima Slovenija skromna dva je Lima več kot 3x večja od naše podalpske državice, da o Ljubljani ne izgubljam besed :). Star del Lime je Unesco leta 1991 celo zaščitil kot svetovni kulturni spomenik. Kar mi je v Limi prvo padlo v oči, so nešteti parki, ki imajo svojo arhitekturo, zgodovino in vedno nekaj predstavljajo, vsak je res nekaj posebnega. Lima je res ogromna in si seveda vsega še zdaleč nisem mogla ogledati; a te trenutke že nestrpno čakam. Najprej sem se spoznala s centrom, si ogledala Plazo de Armas in San Martin. Moram reči, da mi je Plaza de Armas v Limi še vedno najbolj všeč, središče je res spektakularno. Niti Cusco ali Arequepa me nista tako navdušila. Ljudi se v mestih kar tre ne glede na to kateri dan je v tednu ali ura, največ jih je seveda med vikendi v bolj večernih urah, ko zaljubljenci zavzamejo vse klopce ali stopnišča v parkih. Ta odprtost in toplina Perujcev me vedno znova najbolj očara. Vse povsod je tudi polno ljudi, ki prodajajo stvari, čeprav je to v centru mesta prepovedano in kaznovano. Enkrat sva celo videla, kako so mladi fantje "prodajali" svoje usluge v centru, pa niso dolgo ostali tam, policija jih je kar hitro odstranila, ne vem a meni se niso zdeli nič kaj žalostni ali razočarani. Veliko je tudi "uličnih" umetnikov, ki navdušujejo mimoidoče, z risanjem portretov ali stand up komedijo ... tako, da se ni nikoli za bati, da bi ti bilo dolgčas.



Hotela sem videti čim več Lime v enem kosu, tako, da sva se podala na Mirabus z vodičem, ki nam je super predstavil zgodovino mesta, vse pomembne stavbe in njihovo zgodovino je do potankosti vpisal, tako, da je bilo res super vse to videti in ob enem poslušati njihovo zgodovino in nastanek, pa še sedeže sva imala vrhunske :).

Za karte sva plačala 10 solov (2,5 Eur), kar je poceni za eno uro turističnega ogleda.

foto1: Plaza San Matin
foto2: Plaza de Armas
foto 3: Estadio Nacional de Peru
foto 4: Parque de la Exposicion
foto 5: Palacio de gobierno
foto 6: Palacio de Justicia

No hay comentarios.: