miércoles, 4 de noviembre de 2009

El canalla sentimental

Danes vam predstavljam knjigo perujskega pisatelja Jaime Bayly-a z naslovom El canalla sentimental (Sentimentalna baraba).

Provokativen, len, romantični samouničevalec, protisloven, nezvest, domišljav, neresen, spogledljiv, zapeljevalec in pravi "prasec"; takšen je Jaime Bayly, pisatelj in televizijski voditelj, ki ima svoje življenje urejeno v nekem tesnem, napetem ravnovesju.
V knjigi opisuje odnos z Martinom, njegovim fantom in edinim moškim v katerega je bil kdaj koli zaljubljen, opisuje težke trenutke, ki spremljajo ta odnos a tudi vztrajnost, k boju za obstanek te velike ljubezni.
Zgodba se dotakne tudi njegovih dveh hčera Camile in Lole zaradi katerih mora vsak teden prepotovati milijon kilometrov, da jih lahko vidi, hčerki, ki jih obožuje in ljubi brezpogojno.
Njegova bivša žena in mati njegovih otrok se ne more sprijazniti z njegovo biseksualnostjo. Njegova družina je pretresena zaradi njegovega ekshibicionizma. Njegova bivša tašča ga želim umoriti.
A on ljubi vse in o vsem tem piše, na tak način jim želi povedati kako zelo jih ima rad.
Jaime Bayly opisuje svet Jaime Bayly-a s svojim talentom, s svojo pripovedjo in briljantnim smislom za humor v tem "sramotnem" in nepozabnem romanu.
Knjiga mi je bila zelo všeč, ker je avtobiografska, iskrena, napisana s pravo mero humorja, ki ne pusti bralca da bi jo izpustil iz rok. Všeč mi je, da je v tej knjigi več zgodb, ki se med seboj ne povezujejo a se vseeno nagrajujejo ena z drugo. To je moja prva Bayly-eva knjiga, ki sem jo prebrala. Sedaj sem tudi v slovenski knjižnici zasledila dva njegova prejšnja dela z naslovom No se lo digas a nadie (Ne povej nikomur, po katerem so posneli tudi film) in Y de repente, un angel (In nenadoma, angel), ki že čakata na izposojo. Zelo si želim prebrati tudi njegovo najnovejšo knjigo El cojo y el loco (Hrom in nor), ki je izšla pred dobrim mesecem in je dobila zelo dobre kritike, menda naj bi šlo za njegovo najboljše delo, to sem pa tudi že naročila v Peruju :). Bayly se mi zdi dober a predvsem zelo zanimiv in "bralen" pisatelj, ki vedno znova preseneča tako v knjigah kot tudi v kolumnah, ki jih piše.

No hay comentarios.: